dan före dan före dan före dan före dan.. eller nåt.

sitter hemma i linköping i datorrummet där åtskilliga timmar har spenderats genom åren, fast den här gången på min egna dator. vår tycktes haverara så fort jag tryckte på on-knappen.

fick tillbaka den läskiga tentan igår och jag lyckades ju än en gång klara den! och bara 3 poäng från vg. kände mig riktigt nöjd och klämde i mig en chokladboll i skolcafét för sista gången det här året. kommer sakna de goda (men dyra) mackorna och kaffet. och mina små partycyklar. hihi. men man ska intre ropa för fort, de här "lediga" dagarna kommer troligen bara svischa förbi och plötsligt är det 6 januari och jag reser ner till småland igen. men sen är det bara tre veckor kvar tills flytten! can't wait.

och vår utgång förra veckan gick inte bra. förfesten hos marielle var supermysig med värsta goda maten som vi lyckades åstadkomma och roliga filmklipp som spelades in. men efter nästan 90 minuter i kö till kåren gav vi upp och åkte hem ist. tråkigt, men jag hade roligt ändå.

och det är helt jävla sjukt, fyra dagar kvar till julafton?! vad hände med det här halvåret? har gått så himla snabbt, har inte riktigt hunnit med. men jag har haft jäkligt roligt det här halvåret, det har jag. och känt mig lycklig än vad jag gjort på länge. mycket tack vare världens underbaraste karl som jag aldrig kommer klara mig utan <3

ikväll blir det pappas pannkakor. me löööööv! och saknat.

image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0