häpp!

och så var julafton över, ännu en gång. fast jag hann aldrig med riktigt, känns det som. helt plötsligt var det 19 december, jag hade lyckats ta mig igenom en termin på högskolan och det var 5 dagar kvar till julafton. HELT PLÖTSLIGT! jag förstår faktiskt inte vad som hände med hela hösten, den bara försvann så jävla fort. fast det var skönt det med. mycket har hänt. och jag tror mycket har förändrat mig. förhoppningsvis till det bättre.

igår var hela familj + mormor-morfar + farfar-farmor samlade hemma hos oss och åt oss feta och drack oss ännu fetare. såg knappt nån kalle anka och det gjorde mig inte särskilt mycket. även om det liksom hör till. efter det var slut började vi julklappsutdelningen och jag fick bland annat detta:

- en dvd (!!!!!!!!!!)
- kläder, typ zip-tröja, linne, t-shirt, skor osv. och strumpor! shit vad jag är i behov av fler strumpor.
- pengar
- diverse skönhetsprodukter
- massa grejer till nya lägenheten, mest husgeråd som kastruller, koppar, bestick, skålar osv.
- godis
- en papperskorg (var faktiskt önskad ^^)

och lite annat smått och gott. snät blev klaaaaad. ikväll blir det julfirande med lasse och imorgon med chicks! WEJ! nu ska jag gå en promenad, för att mildra det dåliga samvetet för allt jag tryckte i mig igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0