i'm in love with you

det går otroligt segt att plugga på juldagen. men jag har nu iaf fått ihop ett helt A4! go snät. bara en halv sida till, sen är jag klar med "julläsningen" = läst en roman med politisk inslag och redogjort vad den handlar om och knyta till samhället. sen har jag bara mitt nobeltal ( 2 A4) och mitt framtida jobb inom politisk kommunikation (också 2 A4) kvar. blööök. men anneli har gett mig ett jättebra uppslag till mitt nobeltal, en grej från samhäll C kursen, så nu ska det nog gå vägen!

ikväll blir det rester från gårdagens julbord. jag känner mig redan lite fed up.

Kommentarer
Postat av: kristin

åh! lät ju askul alltihop! politisk kommunikation och grejer, vad heter kursen egentligen?

2007-12-27 @ 01:15:46
URL: http://kiiisel.blogspot.com
Postat av: Anneli

haha. bra tt du kan ha användnig för något från c-kursen som jag kommer ihåg;)

2008-01-06 @ 19:39:34
URL: http://aanneli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0