och vi lär oss ingenting

idag fyller cissi hela 19 år! grattis då. var där och fika massa och bara prata med fina brudar. det var nice, har saknat de tiderna man bara hängde och prata om typ ingenting i flera timmar. igår var jag och karin hos cissi och åt julmust och choklad och tittade på OC. första avsnitten var jävligt tattiga och kirstens pottfrisyr gick inte att dölja trots exstensions. haha.

imorgon är julafton och man märker att man blir gammal. den där förväntansfulla känslan, ni vet "som ett barn på julafton"-uttrycket har slutat infinna sig. eller är det möjligen bara i år? utebliven snö och plusgrader och inget julpynt, kanske tre faktorer som behövs?

nää nu ska jag kolla vad päronen gör. sen ska jag vila. jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0