tisdag.

mycket har hänt sen jag sist skrev, så ska väl ge er nyfikna läsare en sumering :)

i fredags var det tenta och ångesten innan var total! alla var nervösa och trodde det skulle gå åt helvete. nu när jag gjort har jag ingen aning, får helt enkelt se när resultatet kommer om tre veckor. efter tentan for jag hem och hann inte göra särskilt mycket innan jag fick ge mig ut i vädret och hämta cissi på stationen! nice med lite besök igen :) vi åkte hem till mig och gjorde oss iordning inför tenta-/inflyttningsfesten som skulle äga rum på kvällen. det var spännande att se hur det skulle bli, vi var runt 30-40 pers i en etta på ca 40 kvm.. det var trångt men gick! nån gång framåt natten gav vi oss in till stan och dansade på centrum. galet kul.

lördagen gjorde vi inte ett skit. chokladbollar och såg på vänner :) sen pratade jag med lasse som  skulle ut med sina kompisar och jag och cissi hänkade på. vi for upp till dalvik där en kompis till honom bor och förfesta. var riktigt trevligt. sen hamna vi på centrum igen. värkande fötter och trötthet tog över, så vi drog sen hemåt.

söndagen såg jag och cissi på tv och åt en brakfrukost. mumma. sen åkte hon hem kvart i sju, jag och lasse tog en promenad med henne till stationen och skulle sen gå vidare och hämta hans bil i dalvik. summa blir det nog en promenad på 7 km (med en uppförsbacke som aldrig tar slut, hihi). jag hade träningsvärk dagen efter... haha.

igår började en ny kurs, politisk kommunikation. än så länge verkar den riktigt bra, inlämningsuppgifterna verkar dock en anings svåra. skriva ett nobeltal på 2 A4 ?! wtf?! aldrig ens hört ett!

Kommentarer
Postat av: k

åh det låter spännande. den skulle jag vilja läsa, undrar om vi ska det?
nobeltal är tråkiga så...det finns säkert en hel del att jobba med :P

2007-12-05 @ 10:52:27
Postat av: snät

haha usch ja, det ska gladeligen in
den 21 januari, så jag har ju ett tag att jobba på det :P men kursen är rolig!

2007-12-05 @ 15:31:16
URL: http://sneet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0