and as you walk away, my headstone crumbles down.

hade redovisningen idag och ja det gick nog bra. kom inte bort mig alltför mycket trots redovisning på engelska, och fick sig några goda skratt. "make dollaaaaH" och "european ONION" gjorde dagen, haha. men rätt tröttsamt var det, eftersom alla mer eller mindre sa samma sak. så det var rätt skönt efter 1 timme och 40 min som vi fick gå hem.

men gladare av det vet jag inte, nu väntar en veckas jobbigt tentaplugg. den här tentan kommer bli mycket jobbigare än den första vi hade.. den här helgen kommer nog ägnas mest tid åt just det - PLUGGA. imorgon blir det plugga i grupp lite och luncha på stan. blir gött!

igår var det ju fotboll och det fotbollsfan som jag är... hehe. nareå, men jag tittade faktiskt på matchen. drog med mig mikaela och hängde på lasse hem till en kompis till honom. så vi var ett litet gäng som hejade tillsammans, även om alla var rätt dästa efter de svulliga pizzorna vi precis satt i oss. efter matchen blev det lite kortspel och mikaela briljerade mina sina kunskaper från sina speltider när hon var liten.. ;) trevligt var det iaf!

blubb. nej nu blire plugg.


Kommentarer
Postat av: k

haha european onion! roligaste idag :D

2007-11-24 @ 14:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0