blogga tills du spyr.

känns som man inte haft tid att sitta vid internet, eller ork kanske, den här veckan. visserligen typ panikläst två böcker inför två litteraturseminarier, som jag tror gick väldigt bra båda två! och det är typ det. sen är det massa runt om det, konstiga kanadensare som kommer hit och har astråkiga föreläsningar, artiklar om facebook att läsa och diskutera om på ping-pong (sharepoint all over again!) och blabla. och för att verkligen uppdatera vad jag har haft för mig här i jönköping, så har jag också precis avslutat en pencilinkur mot urinvägsinfektion! inget trevligt det. men jag minns verkligen den gången för jag vet inte hur många år sen som jag och karin satt på bussen till stan och en brud pratar i telefon ashögt och verkligen skriker ut så alla hör: "MEN VET DU VAD?!? JAG HAR FÅTT URINVÄGSINFEKTION!!!" hah.

och vi hade ju återinspark! (typ förra onsdagen, gosh jag är usel på att uppdatera). det var roligt! jag fick dissa mina jesusplaner när tomteskägget sket sig, så fick bli hederliga lara craft. osannolikt nog var jag ensam om det och folk fatta vem jag var! SCORE! men det var svinkallt att cykla hem i shorts och vinterjacka i 2 minusgrader. brrr. har man inga strumpbyxor eller vänner som har, får man helt enkelt offra sig. kanske vet orsaken till min pencilinkur? näää.

well, nu är det iaf helg! lördag = klad snät. är lite ensamt dock, lasse har åkt till linkan imorse. saknar'n redan! så jag ska till A6 med mikaela (som numer inte går att säga normalt typ) för lite shoppning! lika bra att göra av med de sista slantarna ^^

bäst jag tar jag en dusch och sätter fart nu, men jag kommer gå över till den här bloggen istället nu. för de som vill läsa :)

Kommentarer
Postat av: amanda

länka till min blogg också snät!
och du, fan vad jag saknar dig!

2007-10-20 @ 13:12:43
URL: http://amandahildur.blogg.se
Postat av: snät

ska jag göra!

miss you!

2007-10-20 @ 17:09:50
URL: http://sneet.blogg.se
Postat av: kak

jag håller också på att fixa en ny blogg :)

och haha! du borde ha gjort en urinvägsinfektionsgrej på nån buss :P
roligaste!

2007-10-21 @ 17:10:58
Postat av: snät

uuh vad är adressen? :D haha ja nästan alltså, jag åker aldrig buss dock :p

2007-10-21 @ 17:14:54
URL: http://sneet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0