dagens.

Dagens låt: tiger lou - take me to the water
Dagens frisyr: slarvigt uppsatt
Dagens smink: i'm naked
Dagens klädsel: i'm naked. nareå, typ linne, mysvyxor, trosor
Dagens händelse: lasses hemkomst <3
Dagens vill ha:  någon som bakar nåt jättegott till mig
Dagens drog: avslutade precis en godispåse. mumma
Dagens tråkigaste: ensamheten
Dagens finaste: smset från lasse
Dagens köp: I ain't got no money..
Dagens mat: havregrynsgröt. och godis!
Dagens mående: uttråkad, saknad, hungrig

snart ska jag till friskis och köra ett core/bosu-pass. jag känner mig totally lost.

16:56
okej, för er som inte heller visste helt vad ett core/bosu-pass innebar, så balanserar man på en sån här blå sak och gör övningar. svårt! men kul :)
image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0