ge mig nåt som känns.

kom tillbaka till jönket igår efter en trevlig helg i linköping. fredagseftermiddagen spenderades med lasse och kvällen med mamma och idol, som hon visst trofast följt. och fått en favorit, säger då det. lördagen var jag hos farmor och farfar och käka massor, farfar fyllde år i torsdags. börjar närma sig 70 snart, den gubben. efter några timmar där tog jag bilen in till stan och för en fika med ep! inte sett på år och dag, var väldigt kul. vi satte oss på george's och bara pratade. vi bestämde oss för utgång senare på kvällen, emma skulle ju jobba till elva. så jag for hem till mig, åt lite och tittade på heroes. tog sen bussen in till stan, fick åka med 40+ damer som var aspackade, not nice. gick upp till emmas jobb och fick en gratis öl i väntan på att hon skulle sluta jobba. runt halv tolv kom vi iväg och syrde våra steg mot 55an. men när det var så fullt att vi inte ens kunde hänga in jackorna tog det emot och vi gick vidare mot flamman. klockan var då runt halv ett och kön var ruskigt lång, det ryktades om upp till en timme. det tog också emot, haha. så det blev pommes för hela slanten och sista bussen hem. men jag hade väldigt trevligt ändå. på söndagen gjorde jag inte ett skit, var riktigt skönt. mormor och morfar kom förbi innan jag åkte tillbaka till jönket med mat och pengar, hihi. som när jag direkt kom hit spenderades iaf en dom av på mat. det är dyrt att bo själv.

känner mig slapp, börjar inte förens tre idag och vet inte vad jag ska göra fram tills dess. en långpromenad ska det bli, snart skulle jag tro. bara en introduktion till den nya kursen, massmediekunskap. får se vad jag tycker om den sen, har iaf fått böcerna i tid denna gång. verkar vara en hel del att läsa och enligt schemat endast en tenta, så vi får se hur det blir.

imorgon kanske jag och lasse äntligen blir sambos på riktigt, vi ska kolla på en 2:a i dalvik. hoppas vi får den, men han som ringde och sa att den var ledig antydde att fler var intresserade. konstigt eftersom det inte är nån budgivning på hyreslägenheter. aaaaja, vi får väl se hur det blir. får muta honom ^^ jag vill verkligen flytta nu, är så trött på det här boendet. vill ha en egen lägenhet, det vore så skönt. och jag vill bo med lasse <3 det känns bra, det kommer bli bra :) samtidigt som man inte borde ha för höga förhoppningar och förväntingar på att få den här lägenheten så har man det. det är svårt att inte börja drömma.

nu lyssnar jag på kent, det känns bra.


Kommentarer
Postat av: kak

åh vad kul! hoppas ni får den :)

2007-10-29 @ 11:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0