i väntan på vaddå?

skulle precis ut i köket och tillaga min lyxiga lördagsmat - stekt kyckling med potatisklyftor och vitlöksbaguetter och pappas vitlökssås! yummie! men ack, får vänta ett tag till för grannen hann före. dåliga med delat kök, man får inte alltid laga maten när man vill! så nu får jag snelt vänta på min tur. och skriva mitt tredje inlägg för den här dagen, ooh my, jag blir seriös! kanske var dags för lite ny förändring, gillade inte blogspot.

justja. var ju på a6 idag och hittade äntligen ett par bra, enkla, snygga och billiga (ja 400 är väl rätt billigt? :P) svarta pumps! snät är nöjd. och nu är köket ledigt, ännu nöjdare! bild på skor infogas snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0