2310

jag börjar känna mig lite trött och borde gå och lägga mig. men ändå inte, känner mig lite för mätt på chips och tårta för att kunna sova. dilemma alltså. får se hur det går. ikväll blev det hockey för hela slanten hos mig. mikaela kom förbi och svullandet börja. därav däsheten. nu blir det iaf final mellan hv och lhc. lite smått road måste jag erkänna att jag är, som född linköpingsbo men numera smålänning. spänning alltså.

var på en arbetsintervju idag i linköping, berga ålderdomshem. tror det gick bra, imorgon får jag veta. hoppas jag får det, vore nice att jobba fett mycket och få fett med pengar att klara sig på i höst och slippa studielån. plus att det känns rätt ovärt att jag fick punga ut med 200 kr till linköping och tillbaka hit för att endast vara med på intervjun. better be worth it.

imorgon ska vi i gruppen försöka komma på vad vår b-uppsats ska handla om. har verkligen ingen aning än så länge om vi inte ska göra uppdraget åt en reklambyrå. den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: k

ja allts b-uppsatspaniken börjar komma krypande! livrädd. men när ska ni göra den egentligen? nästa termin?

2008-04-04 @ 21:11:45
URL: http://kakarin.blogsome.com
Postat av: sandra

mhm! nej vi ska göra den i maj, därav paniken! haha. när ska du göra din?

2008-04-05 @ 11:03:16
URL: http://sneet.blogg.se
Postat av: k

aha, okej. paniken!!1 men jag förstår, ni har redan läst 60 hp medie- och kommunikations... va? vi har ju läst 30 hp mkv och 30 hp grafisk design så vi ska göra vår b-uppsats i vår. :S

2008-04-05 @ 14:54:21
URL: http://kakarin.blogsome.com
Postat av: sandra

jaa vi är inne i de sista poängen nu, b-uppsatsen är de sista 7,5!! ååh soft! skulle gärna vilja göra den senare, känner mig fortfarande helt lost, haha. antar att du också kommer ha en metodkurs sen, eller? den är astråkig. nästa vår ska vi ha 12 veckors praktik däremot, can't wait!

2008-04-07 @ 10:51:56
URL: http://sneet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0