livet är bra.

biljetterna inför sthlms-trippen är ny bokade! efter lite om och men, men nu blir det kanon. och jag ska för första gången åka med bus4you, det ska bli nice. men såklart ser jag ju mest fram emot att få träffa alla igen, en helg i sthlm med fina brudar blir ju aldrig fel. livet är bra.

och det går ju typ inte att inte vara glad när solen strålar och termometern visar 17 grader och inte ett mål på himmeln. det var fan gött. igår fick  jag första bikinibrännan. och solsängen invigdes. livet är bra.

och en ny tv finns i vår lägenhet nu. 37 tum och svart och vacker. livet är bra.

nej jag vet inte vad jag ska skriva, så bäst att jag slutar här. får återkomma när lusten gör det. smell ya!

Kommentarer
Postat av: Anneli

ska bli så himla kul!!

2008-04-21 @ 18:49:45
URL: http://aanneli.blogspot.com
Postat av: k

åh det ska bli sjukt kul! saknar dig snät!

2008-04-22 @ 09:19:45
URL: http://kakarin.blogsome.com
Postat av: Stina

hej du, bokade du speciell plats i bussen hem?? det ska bli kanoners!!

2008-04-23 @ 23:00:29
Postat av: amanda

stockholm bli wonderbart!!
ehm, ska ni åka bussen med fåtöljerna hem?

2008-04-24 @ 18:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0