djura på ullared är min hobby!

jag tycker folk uppdaterar sina bloggar dåligt nuförtiden, har de fått sig ett liv på riktigt måntro? huh? huh? höhö, nejvars.

idag har jag och lasseboy varit på ullared och djurat med alla giriga gamlingar och förundrats över packet som hänger där. typ 90 procent av dom som är där är runt 50 år, kejderöker och är allmänt obehagliga. fresch! vi kom iaf hem med två kassar för dryga 1200 kr, inte illa. för min del blev det lite julklappar och födelsedagspresent till far, underkläder, hygienartiklar, godis, mat, strykjärn, "happy feets" (för 6 kr!! haha), glitter till hans (som jag noggrant dekorerat honom med, bild kommer!) och ja. typ sånt. som alltid behövs. ett lakan för vår dubbelsäng som kommer någon gång i vår blir vår blev det också! halva priset om man jämför med ikea så bäst att investera.

ooooooh imorgon ska jag hänga på låset utanför dinsko och hoppas på att få tag i ett av de sista paren av ett par ursnygga pumps. om jag får tag i dom får ni se bild, annars ska jag sitta hemma och sura ett tag. fast sånt har jag ju inte tid med, imorgon blir det heldag i skolan för på torsdag är det tech-tenta! ska sitta och nörda mig i photoshop, illustrator och indesign eftersom jag inte har något av programmen hemma, suck. någon som vill ge mig alla dom i julklapp? *hundögon*

nu ska jag försöka sammanfatta ytterligare lite till av kulörhantering, sen blir det myskalas i soffan med lasse!

puss!

Kommentarer
Postat av: karin

du kan få programmen av mig gratis, om du kommer till sunket med din dator. eller jag kan ju ta med det på usb! är inte säker på hur det funkar på pc men... det är väl värt ett försök?

göttigt med dubbelsäng!



ses snart.

puss!

2008-12-10 @ 12:54:51
URL: http://kakarin.blogsome.com
Postat av: Anonym

jag uppdaterar! hatar kollektiva klagomål :P varför går du till dinsko? jag skickar matilditus från ett annat land tom :D

2008-12-10 @ 17:38:02
Postat av: snät

karin: åååh det vore så snällt!! ta jättegärna med det om du kan!



anna(?): jag fick mina shoes! skickade först en vän men när den strlk jag hade tänkt mig var slut så gick jag dit själv ;)

2008-12-10 @ 19:36:06
URL: http://sneet.blogg.se/
Postat av: snät

karin: åååh det vore så snällt!! ta jättegärna med det om du kan!



anna(?): jag fick mina shoes! skickade först en vän men när den strlk jag hade tänkt mig var slut så gick jag dit själv ;)

2008-12-10 @ 19:36:17
URL: http://sneet.blogg.se/
Postat av: ANNA

haha jaa det var jag. (how did you know?) jag tänkte väl att det låg en magisk aura över mina kommentarer så att jag inte behövde besvära mig med namn och dylikt.

2008-12-10 @ 20:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0