jullov: 1 dag kvar

imorgon får jag officiellt jullov (även om min hjärna redan tagit ut den i förskott). har en tenta på morgonen och sen är jag heeelt befriad i 2,5 veckor! sweet. inga omtentor att fundera på eller inlämningsuppgifter att fila på. möjligen fundera på layout och sånt till vårt projekt som börjar efter jul men nörden inom jublar snarare åt det. sen behöver jag också få svar från min praktikplats om min grupp ev kunde göra ett projekt åt dom som ligger efter praktiken, men det är sånt vi får ta efter jul. jag har en föraning om att våren kommer svischa förbi eftersom jag har praktik i 3 månader och sedan ett projektarbete. sen är det sommarlov. oh me wanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0