lördag.

partyt i torsdag var kul! iaf förfesten hos marielle, den var lika kul som vi alltid har. club caj var även det helt okej, men min kväll blev kort då jag på något konstigt sätt fått i mig lite för mycket dricka och åkte hem och somnade på toan här hemma i lägenheten, hm. jag klarade iaf kvällen galant i mina nya skor, kände mig hög som ett hus! haha.

i fredags mötte jag upp emelie som hade sovit hos marielle och vi skulle gå till fannys fasters spa och prata med henne angående vårt projekt. vi ska efter jul göra en grafisk maunal åt ett företag och även göra visitkort, logotyp, brevpapper och en folder. kommer bli väldigt kul! hon var väldigt positiv och tacksam över att vi hade valt dom som företag så vi hoppas på att få någon behandling som tack ^^ mihi.

imorse tog jag och lasse en mysig promenad i all snö som kommit de senaste dagarna, säkerligen två decimeter! hoppas det håller sig kvar till jul, fast det lär den väl sällan göra..

time for breakfast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0