oooooonsdag.

vädret igår var minnsan inte och leka med! blev lite sen på morgonen och fick stressa lite och cyklandet ned för backen var den värsta någonsin då det spöregnade på mig. hade varken luva på jackan eller mössa, så inte nog med att mina jeans var helt genomblöta hade min lugg format sig till tre ihopklibbade hårtester på pannan. lagom sexigt. det var bara att genomlida tre timmars indesignlektion innan jag fick komma hem (tur nog regna det inte lika mycket då). någon timme senare pallra jag mig ner till stan igen och tränade med fanny, gick den här gången med ett paraply stadigt i handen. hade planer på att gå hem också (hurtbulle for sure!) men då hade regnet tillagit så jag unnade mig en bussresa. allt eftersom bussen närmade sig toppen av dalvik ändrades regnet till snöblandatregn och när vi var ändå uppe trillade världens största snöflingor från himelen och det fortsatte de göra hela kvällen. idag frågade jag marielle som bor nere i stan om det snöat där också och där hade det minnsann inte snöat alls! det har sina fördelar med att  bo på ett berg ;)

idag köpte jag julpapper med röda feta grisar på, så nu tänkte jag börja slå in lite paket. ikväll ska jag till marielle och dricka glögg och äta lussebullar. vi tänkte titta på efterlyst, för ikväll ska de både prata om dubbelmorden i linköping och om alla överfall som ägt rum i jönköping. tror det är typ 8 st under några månader och alla offer har varit kvinnor. en av dom är en klasskompis som faktiskt ska medverka i programmet, så slå på tvn ni med!

snart ska jag titta på heroes, säsong tre är såååå bra! puss!


Kommentarer
Postat av: karin

gud vad läskigt! håll dig inne!

2008-12-03 @ 14:59:11
URL: http://kakarin.blogsome.com
Postat av: snät

funderar ibland på't! blir nog bilen dit iaf, cykla är läskigt!!

2008-12-03 @ 15:22:59
URL: http://sneet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0