1907

jag känner mig rätt uttråkad. har inte gjort alls mycket sen jag kom hem runt tre tiden idag. och inte gjort särskilt mycket innan det heller. var i gymmet imorse och drog sen in till skolan och mötte uppbrudarna för typ bara häng och lunch.. haha. vi planerade lite om den kampanj vi ska göra och bestämde att vi ska göra en för att höja studiebidraget. det blev mest att vi hånade emelies pannkakor som mest såg ut som nån äcklig korv eller skinka. eller som fanny tyckte nåt organ, haha. efter drygt två timmar flum drog vi vidare till länsmuseet för en utställning vi ska diskutera i kursen. jag gillade den! proposals for public art hette den av johan zetterquist. där blev det lite mer flum och efter 10 min drog vi en runda på stan och sen hem. då skulle jag försöka ta tag i det där inlägget man skulle skriva, men det går inte!! har försökt men vet inte vad jag ska skriva. får damp på det här. inte lättare går det nu när jag kapat av en bit av pekfingret när jag skulle skiva en tomat, vilket försvårar skriva på tagneterna. måste lära mig hantera knivar..

känner mig rätt sunkig, drog på mig ett par mysbrallor (förstår inte hur mikaela kan hata dom!?!? hihi) och en tröja av lasse som är stor och mysig när jag kom hem och bara degar. me like deg.har typ kollat allas bloggar och bilddaggan flera gånger om. och tycker synd om mitt finger. styr om gardinerna, men vet inte om det blev snyggare. men könns jobbigt att klättra upp på en stol och göra om det. slacker.

mikaela, fanny och emelie på museet. vi kollar in en bilvänlig utskiksplats, kombinerat med en bra självmordsklippa.

image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0