anyone else but you.


I kiss you on the brain in the shadow of a train
I kiss you all starry eyed, my body's swinging from side to side
I don't see what anyone can see, in anyone else
But you

image19har precis sett juno, helt sjukt bra film! längesen jag såg en film jag verkligen gilla. vet inte om jag är helt känslomässigt
fucked upp, men jag grät i slutet. kanske mest för att det var ett sött slut och jag är i saknad. well, jag är inte den som tänker bortförklara tårar. 
tänker väl inte ge bort alldeles för mycket om någon av er hade tänkt se den eller så, men GÖR DET! seriöst, den är verkligen så bra.
gillade soundtracket, ska se om det går att fixa. en film med moldy peaches liksom, kan det egentligen bli fel?

nu lyssnar jag på beck - it's all in your mind.
träffar mig rakt i hjärtat.
iband kommer det låtar eller artister man glömt bort, som fallit i glömska. men med ens kommer man ihåg hur bra de är, vilka känslor de framkallar. och direkt hamnar man där igen, i samma känslor, samma anda. även om det så är en förjävlig söndag med gråten i halsen  2005 eller en av de bästa varma sommarkvällarna med finaste folket.

jag älskar random-funktionen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0