en liten paus till..

en och en halv sida har jag nu knåpat ihop! wej! skriva lite till, sen får det allt räcka. försöker skriva ner reflektioner kring mitt framtida yrke inom politisk kommunikation. till en början tyckte jag uppgiften verkade helt omöjlig och bara wäh. men nu när jag suttit med uppgiften idag har jag insett att den gav mig en hel del. nu har jag på allvar fått tänka över vad jag skulle kunna tänka mig arbeta med i framtiden och lite klarare har jag nog blivit.

jag tror jag ska byta inriktning mot pr ist. jag tror jag har bestämt mig för det nu.

för att tala mer om skolan (jag vet ju hur gärna ni vill läsa om det!) så hade vi tenta i fredags. eller ja, "begreppsdugga". som vi fick ha med ALLT till. kurslitteratur, föreläsningsanteckningar och kompendium. trots det var det lite klurigt, men när man bara kan få G eller U så lär jag ha klarat den. annars blir jag den första någonsin som fått U på denna tenta. vår lärare skrattade och sa att den som inte klarade tentan skulle han ta kort på och hänga upp i sitt arbetsrum. hah!


Kommentarer
Postat av: stina

har träffat en vän, ElsaMaria (gick i estet trean) fast hon bor mer mot huskvarna. nu har jag iaf gått på A6 och fikat på IKEA :) fin stad du har :)

2008-01-21 @ 19:52:17
URL: http://stinalovisa.blogg.se
Postat av: stina

men oj vad nice. då kanske jag såg ditt hus, eller nåt :) rosenlund säger mig inte jättemycket, men ligger det mer ner emot vättern, eller iaf på den sidan motorvägen? men vad kul att flytta, ska du bo ihop med lars nu?

2008-01-23 @ 22:27:35
Postat av: stina

jaha, men då vet jag ungefär vart det ligger :) hah ja väldigt mycket att göra, eller inte. men det går bara bra. hur tycker du att det går för dig?? hugs

2008-01-24 @ 10:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0