grisrosa eller hudfärgad, vad låter bäst?

okej, jag har fått en fin respons på gårdagens djupa inlägg. hudfärgad. känns som jag kan analysera min bakgrundsfärg i timmar bara för att. vilket liv jag har då, hah. borde kanske ta tag i jämställdhetsproblematiken-pmet eller den där socialpsykologi-grejen. men nää. det är faktiskt roligare att analysera min bakgrundsfärg,

fast nu ska jag ta mig ner till källaren och löpa lite tänkte jag. har man ett gym gratis måste man ju använda't! och föresten, vad var grejen med att vakna och se snö ligga på marken och taken?! wtf?!?! turligt nog smälter den säkert men sakta bort, efter gårdagens vårpromenad i typ våldtäktsspåret vill jag ha mer sol och värme. GIVE ME!

men som sagt, gymmet nästa! måste träna bort allt godis jag tryckte i mig igår och ge plats för chirren + dirren som ska ner ikväll. adios!

Kommentarer
Postat av: k

nivea foundation with rice no 03 sand?

2008-03-01 @ 19:40:24
URL: http://kakarin.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0