onsdag.

tenta är över! (var igår). känns bra att den är över, men vetifan om det gick bra. det återstår att se, hoppas på det bästa. den var rätt dum och jobbig, men kanske fick ihop poäng nog för att klara g. i hope. bra att läraren liksom sa att vi skulle fokusera på helheten och inte detajler, när ALLA frågor endast är detajler. suck.

idag fick vi besöka en reklambyrå. det var softish! verkade vara en rolig arbetsplats, jag menar ett inspirationsrum med flashigaste tv:n, xbox och sackosäckar till för att användas på dagtid går ju knappast inte att tacka nej till. me like!

på onsdag ska jag få hjälp av syon med val av inriktning. det känns bra.

och jag känner mig ruskigt insatt i elitserien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0