på plats i linköping!

hemma i linköping då, känns bra. även om jag faktiskt saknar min lägenhet i jönköping. jag trivs så bra där! och tur är väl det.

idag var det fika med brudarna från gymnasiet och det kändes som vi fortfarande gick på folkunga och istället för att lyssna på ragna och hennes prat om typ celldelning eller något annat lika fint på naturkunskapslektioner gick vi ner till stan och tog en fika. det var verkligen så kul. som vanligt inleds alltid våra möten med typ 10 minutrers fototid och följs därefter av allmänt flum. men många roliga historier berättades, bland annat om ett möte med rod stuart i norge. det var så mys.

dagen började dock tidigt med affischering, igen. gaaaaaah dör på det där jobbet. men nu är det slut med det och jag ska aldrig mer göra nåt liknande jobb. usch.

ikväll blir det godis och film med päronen. saknar näreheten av min man, vilket iofs kanske inte är så konstigt när man är van vid att träffas dygnet runt i princip. och så vill jag ha för alltid. kommer bli tomt att somna utan honom inatt, när man är van att krypa nära och bli omkramad. jag är så kär.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla gärna inmib blogg:)

2008-03-20 @ 21:51:11
URL: http://youngwoman.blogg.se
Postat av: Stina

Det var såå nice att ses förra veckan! Verkligen back to good old times... och jag vill ooockså vara kääär :D

2008-03-28 @ 22:27:13
URL: http://stinalovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0