ey biatches!

valborg och stockholmstripp är över och jag har haft en supermysig helg! mitt valborg spenderades på lasses land med bara mat och mys, precis vad jag behövde. sen for han till oslo och jag till stockholm för brudhänget i annelis nya place! komastadierna avlöste varandra i ett (matkoma, drickkoma, däckningskoma osv) och det var värsta bra och träffa (i alla fall några) av brudarna igen. i miss you! i sommar ska vi ta igen allt.

igår satte vi igång med första handledningstillfället för b-uppsatsen och shit vad jobbigt det kommer bli. verkligen mer jobb än väntat och de 5 glassiga veckor vid marielles pool tycks vara förbi och ersättas med långa dagar i skolan tills vi dör. jag hoppas jag har fel, men efter gårdagens arbete så vet jag inte vad vi har att vänta. 

anyway, idag blir det roadtrip till lager med brudsen! hoppas mikaela fixa en bra partyskiva att steka till i bilen och lager har mycket att erbjuda. det kommer bli en riktigt bra dag.

oooooch jag kommer hem igen till linköping på fredag, någon som vill leka?


Kommentarer
Postat av: Stina

Det var en kanonhelg, och tack för sällskapet på lyxbussen :) vi har satt igång med vår b-uppsats nu också. ser ut att blien hel del att göra här med. skit nu när vädret bjuder på sommarvärme. anyway, hade toppen. KramHej

2008-05-07 @ 21:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0