you touch my mattebok.

efter tre veckors intensivt skrivande på b-uppsatsen är nu första utkastet skickat till handledaren inför handledningsmötet imorgon. detta innebär att den är i prinip klar och att vi har en vecka på oss att fixa med småpill och bilagor och sånt. känns riktigt bra, efter att ha arbetat 8-17 i flera veckor. nu kan man börja ta det lugnt igen och nästan ta sommarlov. längtar!

i fredags tog jag, mikaela och marielle en välförtjänt after work på 8 glas. buffén var gratis och vinglas som aldrig tog slut för 35 kr. lätt fett värt! när lulligheten infann sig vandrade vi vidare till twin där nya glas med vin och jordnötter förtärdes. kvällen avslutades på donken med pommes och vitlöksdipp. riktigt trevlig kväll med andra ord. på lördag får vi se om vi kan toppa de,n, då blir det pimpning av overaller och schlagerkväll. jag vet ju av erfarenhet hur svårt det är att toppa händelser... ;)

för i höst ska jag vara fadder! vi brudar ska vara faddrar i gruppen mathclub. temat på vår inspark är high school, därav namnet. vi har redan komponerat några låtar och utstyrseln är på g. kommer inte bli annat än succé!

och min träning går faktiskt bra, har hunnit träna 3-4 gånger i veckan och jag har faktiskt börjat gilla att löpa vilket jag har hatat i hela mitt liv typ.

nu ska jag ägna min eftermiddag med scrubs och dega.

Kommentarer
Postat av: k

haha! på tal om mattebok så såg jag chrissy idag på stan!! hon kände inte igen mig.

2008-05-23 @ 17:12:46
URL: http://kakarin.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0