kontaktallergitest + panik.

min plan i lördags gick i stöpet! jag och lasse kom till bibblan 9 minuter efter de öppnat och boken var upptagen! även ända fram tills stängingsdags och inte fanns den ens där när vi lämnade lokalen. suck. men marielle räddade mig och lånade ut sin bok så sitter jag här och skriver för fullt! har är på sista frågan och det känns okej. får i eftermiddag skriva in mina egna tankar, nu måste jag få ihop faktan.

imorse var jag på hudklinken för att göra ett kontaktallergitest eftersom jag hade de där röda utslagen runt ögonen i somras (och som höll i sig typ fram till oktober). nu är de iaf borta men kan nog vara bra och se om jag är allergisk mot något. så nu är min rygg heeeeeelt full av klisterlappar med diverse ämnen. känner mig sjukt stel och kan knappt röra mig, än mindre klä på mig. handikappad värre! sjuksystern fick hjälpa mig att ta på mig både bh:n och tröja, lasse har fått en ny uppgfit att göra på mornarna! haha.

nu har snön faktiskt kommit till småland också. var lite avundsjuk igår när jag såg alla bilder från snökaoset, vill också ha massor med snö! det är ju faktiskt mys.

nu ska jag nog sätta igång igen med arbetet, som rubriken lyder - PANIK.

Kommentarer
Postat av: karin

fy! sånt test fick jag göra i armen när jag var liten... :S inte kul. hemskt att göra det på ryggen!

2008-11-24 @ 12:13:59
URL: http://kakarin.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0