lördag.

 typ såhär blev håret, fast jag tycker det ser lite mörkare ut i verkligheten. badrumsljus ni vet.
det blev iaf en större skillnad än vad jag trodde, men när jag tittar på min profilbild ser mitt hår typ likadant ut. jag får lägga upp en bättre bild imorgon!

igår tog jag, marielle, fanny och mikaela en after work innan jag ocg fanso skulle vidare till huskvarna och titta på håkan. jag tänkte variera mig och tog ett glas rött till maten men drycken såg typ ut som proviva eller blåbärssoppa i konsistensen. suck. man ska hålla sig till det man vet, då vet man vad man får. orkade inte gå fram och få ett nytt glas. jag väntader istället snällt på magsjuka eller förgiftning eller nåt.

håkan var iaf bra! det var typ 150 grader varmt inne i lokalen och jag tror alla typ dröp av svett (dock inte lika svettig som jag var under spinningpasset tidigare under dagen. jisses!). det gällde att hoppa typ hela tiden annars blev man ihjältrampad (vilket man blev typ iaf). och jag fick typ damp på två fjortisbrudar som började bugga i publiken och klev på allt och alla. försökte fälla en av dom efter att de trampat på mina fötter för trettionde gången, men det gick inte jättebra, hm. men det var röj och jag har saknat lite att gå på konserter. såg att navid modiri skulle komma till jönköping snart, ska nog pallra mig dit! de har ju släppt nytt material nu.

vi var hemma hos mig sen nån gång runt elva och då dukades det fram chips, dipp och cola och vi satte på filmen drillbit taylor. värd film och chipsen satt som ett smäck! vid halv två däckade vi i våra sängar, helt utmattade och det dröjde typ 2 sekunder innan fanny började snarka. hihi.



senare i eftermiddag ska jag till marielle och vi ska laga mat och sen ska vi styra kosan mot kinnarps arena och njuta av ett par timmars hockey! marielles pojkväns jobb har vip-platser i hallen och hela jobbet är i spaninen (lägligt!) så marielle norpade åt sig biljetterna som dessutom har tillträde till vip-baren! kommer bli kul. fast marielle hejar ju på modo (som hv ska möta ikväll) och jag hejar ju inte direkt på nåt. men jag ska nog överrösta henne när hv gör mål!

och imorgon ska jag till kinnarps igen och titta på en innebandymatch. not so excited, men i kommande kurs ska vi hålla på med ett projekt om varumärkesbyggande om just jönköpings innebandyclub. så imorgon ska jag skaffa lite mer kött på benen då jag inte vet alls mycket om vare sig bandy eller jönköpings innebandyclub. dessutom bjöd de på fika ^^

puss!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Nice! Det är alltid kul att göra om sig lite på höstkanten, det blir ju liksom nått roligt nytt och fräscht mit i allt det gråa;)



puss<3

2008-10-27 @ 11:18:33
URL: http://aanneli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0