onsdag.

kolla in vädret!!



vad händer, kommer första snön komma imorgon? jag vill ha värme! inte får jag det inomhus heller, i måndags var det 19 grader här inne. kanske borde ringa hyresvärden och klaga snart..

den där praktiken jag pratade om förut gick till någon annan, men på fredag är det ny chans på ett nytt ställe. jag är verkligen så less på det här nu, suck. vad hände med fadderföretag lix?

och på fredag åker jag till linköping.

och såhär såg det ut när jag och lasse flyttade hit, i slutet på januari. och snart är vi väl där igen.
None

Kommentarer
Postat av: åsa

vi hade första snön i oslo idag!!

2008-10-29 @ 20:07:21
Postat av: snät

i know! :O sick.

2008-10-30 @ 13:54:34
URL: http://sneet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0