längtan.

sitter och lyssnar på håkans senaste skiva och peppar på konserten i oktober som jag och fanny ska på, lär bli kul! googlar även runt på kartor, sevärdigheter och shoppning och peppar ännu mer på london! mycket att se fram emot nu kommande tiden, i like!

igår var jag och fanny på bio och såg patrick 1,5. jag klantade mig och shabblade bort våra bokade biljetter vilket ledde till en hektiskt timma inne på sf i väntan på att biljetter som var bokade och som inte hämtades ut skulle släppas. vet hur många gånger vi var framme och frågade och vi såg biljettantalet sjunka och stiga ständigt. till slut fick vi iaf två biljetter bredvid varandra och vi kändes oss riktigt nöjda. filmen var riktigt bra också, nära tårar blev det några gånger. förstår dock inte att folk ska vara så töntiga och ropa och skrika och fnittra och hålla på under filmen vid de "intima scenerna". hade det varit en kvinna och man hade alla hållt tyst och sett på filmen utan vidare.

nu är det dags för lunch!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det var ju det jag sa! Jävla jobbiga kids som ska hålla på. Mogna någon gång. Visa respekt! Kul att du gillade den;)



Puss<3

2008-09-28 @ 11:27:45
URL: http://aanneli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0