att festa med marielle.

marielle är en riktigt god vän till mig här i jönköping och en av de roligaste att festa med! det händer alltid något kul och hon kläcker ur sig de mest klockrena sakerna jämt och ständigt, vilket leder till mycket skratt. och tack gode gud för antecknings-funktionen i mobilen!

tänkte bjuda på ett smakprov på hur en kväll med marielle kan se ut (och låta):


  • först och främst vill hon alltid lyssna på günther (både på förfest + uteställe), vilket oftast leder till att jag blir tvingad att fråga dj:n om de kan spela lite günther för oss.
  • om inte günther så självklart den senaste stekarmusiken.
  • följande citat är direkt från marielle utan omskrivelser - "om jag fick namnge en drink skulle den heta.... LONDON DOGGYSTYLE!!!", "jag vill inte ha honom, han tillhör andrahandssorteringen! jag kan ju inte gå på andrahandssorteringen direkt","ikväll heter vi inte våra vanliga namn! Jag heter diana pimp!", "min livsdröm är att medverka i fröken sverige och vinka" och "har ni tänkt på att det engelska ordet för kopp och polis är samma..?"

  • (det där med fröken sverige kollades faktiskt upp senare men ledsamhet nog kommer tävligen inte äga rum i år.)

    detta är inget inlägg till att göra mig dum över marielle, utan tvärtom! jag vill visa er vilken skön brud marielle är och jag är så glad att hon är min vän. gotta love you m!

    nu ska jag sleva in mina nudlar och sen back to work!


    Kommentarer
    Postat av: mikaela

    haha alltså jag dör, den där med kopp och polis är så himla bra :D och nästa år ska vi lätt va med i fröken sverige och göra silvia-vinken!

    2009-02-05 @ 14:36:05
    Postat av: snät

    klockis på den! marielle tänker anmäla mig utan min vilja! haha

    2009-02-05 @ 15:30:03
    Postat av: snät

    mot min vilja... såklart. suck. jag är trött! dags för semla!

    2009-02-05 @ 15:30:46
    Postat av: Marielle

    Åh jag känner mig hedrad! =) Vad gullig du är snäto. Jag blir helt rörd. Är jag verkligen så rolig? Jag satt och asgarvade när jag läste detta. Haha, speciellt kopp och polis.hehe

    2009-02-05 @ 19:27:26
    Postat av: snät

    du är verkligen så rolig marielle! klockis på allt!

    2009-02-05 @ 20:06:35
    URL: http://sneet.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0