TGIF!!

ååååh det är helg det är helg det är helg det är helg!! eller ja snart då. måste jobba ett tag till innan jag kan kila hem och njuta av ledigheten, för det kommer jag verkligen göra!! ikväll blir det mys hemma med lasse, sen imorgon åker vi till linkan och jag får väl umågs med päronen eller via telefon med diverse folk. sen på söndag tror jag att jag, lasse och pappa ska åka slalom. om pappa vågar förstås, han är nog rädd att bli brädad i backen haha! han skulle diskutera saken med mamma och återkomma på lördag, suck. men jag ska nog tvinga med honom!

och sen är väl helgen slut, igen, och måndagen infinner sig igen. nästa fredag vid den här tiden är jag, mikaela och marielle i stockholm, troligen i butikerna och gottar oss. vi ska hälsa på emelie och fanny som praktiserar där och ha en hel helg med bara brudarna och ta igen en massa skvaller! (dock tas allt (verkligen ALLT) upp i vår privata chat på facebook, mihi). kommer bli toppenmys!

nu är jag snart uppe i 50 annonsörer, 48 för att vara exakt. ska iaf komma över 50-strecket idag innan jag går! egentligen är sista dagen för anmälning idag, men det går ju sisodär va. får jobba asset av mig nästa vecka. oh boy.

och apropå oh boy, chokladen i kaffemaskinen är slut. efter knappt två veckor. den som var så god. snyft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0