have you missed me?

nu har jag skjutit upp det här kanske lite för länge.

lovet har iaf varit topp bra! det har varit en del intensivhäng och en himla massa mat, så kan man väl beskriva mitt jullov. alla fina brudar från hela nordens alla hörn kom tillbaka till linkan och det har varit så mys och hänga som på den gamla goda tiden. jag och karin har varit ute hos anneli på landet och myst. och gosat ihjäl hennes kattungar typ, sötaste nånsin! förutom när de gnagde på en död råtta, haha. sen kom julen och släkt, mat och julklappar. efter det kom en brakutgång på juldagen och med de allra bästa och jag hade en sjukt kul kväll som slutade runt 4 hemma hos lasses efter en dödsresa med kalotten. det var en riktigt händelserik festkväll som slutade med oro för en borttappad vän ända fram till sen eftermiddag dagen därpå ;) och sen fyllde farsan 24 x 2 och det blev 2009. nyår firade jag med finaste lasse hemma hos mig med en riktigt god middag, en massa godis, fyrverkerier, pussar och champagne. och nu är det inte långt kvar tills de sista föreläsningarna drar igång innan praktiken stundar. på onsdag morgon åker jag tillbaka till jönket med en fet dubbelsäng med mig, sweet! jag tror att den här våren kan bli riktigt bra.

nu känner jag mig lite ensam i linköping, för alla mina vänner + syster har åkt iväg typ. jag ska nog strax ta mig en lång promenad och lämna tillbaka harry potter och fenixordern som jag och alex friskade upp våra minnen med igår. sen ska jag nog bara ligga i sängen och titta på sex and the city. och äta godis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0