i like 'em chunky.

igår var det tjejkväll deluxe hos mig med pizza, tp, let's dance, vin, musik och flum. och en del tjejsnack, of course. det var himlans trevligt, vi lyssnade på en himla massa goa 90-tals hits och den här från madagaskar två, gotta love it! moto moto alltså, vilken karl.



fanny och emelie spenderade natten på dalvik och medans emelie steg upp tidigt för tenta sov vi andra två vidare för att sedan åka ut till a6 och ikea för some shopping. slutade med ett par skor på rean, en vas och dust it från oasis. även andra boken i twilight-serien, kom på att jag hade ett tillgodokvitto på akademibokhandeln. sweet.

 

nu ska jag nog hitta en värd film att ägna nån timme åt. det är faktiskt himlans tomt utan lasse här. jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0