one down, one more...

steg upp alldeles för tidigt imorse för omtenta på litteraturen i trycksaksproduktionskursen. ångesten och nervositeten som jag besatt innan jag klickade på lämna in-knappen på skärmen är obeskrivlig, men lättnaden och glädjen då jag insåg att jag klarat den tror jag ni förstår. den jäkla skittentan är klarad och nu måste jag vänta i 20 minuter till innan jag kan göra om photoshop-tentan som jag tydligen visst inte hade klarat då min bild var för "utfrätt" (trots att jag gjort exakt de inställningar som läraren sa, suck).

nu är de bara en vecka kvar till praktiken, jag är nervös. tänk om jag inte kan något? tänk om jag inte trivs? tänk om de hatar mig? oro är bara förnamnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0