13 juni.

festen i rådhusparken blev en succse, vad kan man annat vänta sig när vi brudar planerar? högsta betyg i projektkursen också, montern blev snygg och presentationen den bästa av dom alla. snyggt bildspel som inledande med en remix av viva la vida och fanny som avslutar med en egenkomponerad dikt, kan det blir bättre? nej jag tror inte det.

jag känner mig lite lost angående veckor, dagar och datum just nu, allt känns som en enda stor klump. men den 3 juni fick jag sommarlov och vi festade en sista gång på kåren för terminen. dagarna därefter ägnades åt storstädning och sånt och den 6 juni åkte jag hem till linköping. den 7 juni träffade jag karin för första gången sen påsk. den 8 juni fick lasse anställning i helsingborg och flyttar om en vecka. den 9 juni åkte jag till anneli i sthlm och myste fram tills den 11 juni. vi gick på bio och shoppade loss och frossade. den 12 juni firade min familj + mormor och morfar att lasse tog sin examen och det blev en bra kväll med god mat och vin. morfar blev nästan full, eller ja. han blev nog det. idag ska jag änga min tid framför tvn och kanske träffa lite brudar ikväll. vem vet. det är ju sommarlov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0