trötthetsdvala.

(gäsp)

sen när blev jag såhär himlans trött? (gäsp) idag har varit helt sanslöst, gäspat mig igenom hela förmiddagen och fortfarande dödstrött (gäsp). kommer troligen gäspa mig igenom det är tattiga blogginlägget som ni kanske märkt, men jag ville bara plita ner några rader så ni vet att jag lever, om än något trött (gäsp).

de äldre människorna på min arbetsplats påstår att ungdomen bör vara så himla pigg och alert och full med energi, för de är ju gamla och grå och slitit hela livet (gäsp) igenom och får vara trötta och så. (gäsp). (gäsp). jag känner dock inte igen mig på någon av ovanstående punkter, jag känner mig knappast full av energi. snarare som en liten zoombie som bara driver runt och gör det jag ska för att kunna komma hem och samla energi för att lyckas ta mig igenom nästa dag. vilket känns väldigt trist. man jobbar till 5, hemma runt halv sex, äter mat, och sen bara slappar och tar igen mig för att orka prestera nästa dag. (gäsp) helgerna är guld värda, då sover man sent, äter frukost i sängen med finaste sambo och tittar på tv. tar en promenad och pysslar lite i hemmet. äter godis hela dagen och myser framför en film på kvällen. (kanske ska tillägga här att jag i lördags vaknade 12.21. sov i 13 timmar. sick. kanske ska skylla lite på lasses feber som sövde ner mig eller nåt, men ändå.)

jag lever för helger. i 3 veckor till, sen är praktiken slut. och 12 veckors praktik har gått förbi. sen kommer jag tillbaka till studentlivet som jag faktiskt saknat. jag gillar att vara student och jag har skaffat mig lite inspiration och motivation till att orka plugga lite mer. kanske läsa någon extra kurs och fördjupningskurs. funderar på vart jag ska ta vägen sista terminen, vilken stad och vad jag ska plugga då. jag känner pepp.

Kommentarer
Postat av: karin

jag röstar för SUNDSVALL!!1

2009-03-20 @ 16:27:21
URL: http://kakarin.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0