så mycket som händer.

det är så mycket som händer i min värld just nu. om jag jämför mitt liv nu med hur det var för två år sen skulle jag nog skaka kraftigt på huvudet och inte tro det. eller jo, lite kanske, men ni förstår principen.

de dagar, veckor, månader (??) som min blogg har varit död har jag hunnit med en hel del. lite fest till exempel.
  
 dansbandsposen is the shit!

sen har jag hunnit med att planera en utomhusfest i rådhusparken i jönköping, nu på lördag den 30e kan ni skaka rumpa under bar himmel och brottas lite i sumodräkter och äta bullar. schysst va? jag tror på en riktigt fet fest. i veckan kommer vi nog jobba arslet av oss, inför redovisning och festen och allt. och jobba bort det sista av rumpan som finns kvar under marknadshelgen. planeringen av eventet har även medfört två tidningsartiklar och en massa foton såklart, och eftersom jag inte har några fotogeniska gener i mig väntar jag med skräck på resultatet (speciellt på det ena då jag står i mitten lite längre fram än de andra brudarna då journalisten lyckades luska till sig att jag är projektledaren, hm). skräck-fotot kommer på torsdag och det andra bör komma vilken minut som helst! (bokstavligen). i'll keep you updated.

vad har jag mer hunnit göra? hm. jo i helgen var jag hos syster och gjorde örebro osäkert, det var bra. i torsdagsnatt jobbade jag på berga, feta pengar tack! ska även jobba 7.30-19.30 imorgon, rik är bra förnamnet!!

och om 2 veckor är det sommarlov, jag har inte alls hunnit ta in det, vårterminen flög iväg och det känns inte som om jag har gått i skolan på något sätt. kanske för att jag spenderade 3 månader på praktik och de resterande 2 månaderna med att planera en fest, vad vet jag. nu ser jag fram emot en fin sommar med bästa brudarna, mycket sol och tid med min finaste sambo. ja för karln har jag fortfarande kvar! han gör mig lycklig och enligt honom är det visst ömsesidigt, hihi. den karln kan vara den finaste som finns och han är min.

med risk för att bli för sentimental och alldeles för saknig sätter jag punkt här och återkommer i nästa vecka när jag har min dator. finns vackra kort på när jag och fanny gjorder amerikanska pannkakor och mina nya fina skyhöga pumps. har redan hunnit strosa runt i dom och jag älskar dom, sjukt fina och bekväma. eller ja, i ett par timmar då. tygskor är ett måste att ha i reserv i väskan, men vad mer kan man begära av ett par skor med 13 cm hög klack...

nu - godis och tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0