inte hejdå än.

min blogg har förfallit de senaste dagarna, veckorna? har inte en koll på när jag skrev sist, och det gör mig iaf detsamma. dagarna bara rinner ur mina händer nuförtiden, c-uppsatsen tar upp all min plats typ. och extrakursen. och träningen på friskis, som faktiskt går sjukt bra. nöjd snät. och telefonsamtal med lasse. yadayada.

6 veckor kvar sen tar jag mitt pick och pack till skåne. känns sjukt! s e x v e c k o r. det är ju ingenting. från och med idag ska jag ta tillvara mer på det, även om jag känner mig helt klar med staden så kommer jag såklart sakna det. det är ju mitt hem ju. *sentimental*

idag kommer lasse hit (YAY) och imorgon åker vi till linkan och får mysa med brudar, likelike! och så ska jag hinna klämma in två intervjuer till vår uppsats också. en något stressig helg, som vanligt.

nu blir det frulle, tv och ta hand om tvätten. senare in till skolan och fortsätta med kuk-uppsatsen och sen köpa vin inför imorgon och sen laga mat till min karl och sen pussas. bra fredag.

pöss!

Kommentarer
Postat av: Karin

MEN BLOGGA RÅÅÅÅ!

2010-01-11 @ 15:56:00
URL: http://kakarin.tumblr.com
Postat av: lil'

ja snät, det är comeback-times!

2010-02-09 @ 18:01:02
URL: http://liljaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0