en del av mig.

har precis lämnat in första examinationsuppgiften i digital bildbehandling och det var jobbigt känslomässigt. jag tycker det är jobbigt att låta andra (än typ en lärare) att se vad jag typ har gjort för uppgift, eller skrivit för text etc. det blir rätt personligt i det man gör och sen lämnar man ut sig själv för allmän beskådning och nu ska jag invänta kritiken. tänk om alla ogillar den? brröööööl. den lilla osäkra skiten inom mig bubblar upp och tar över. men efter fem minuter är den nästan bortblåst (men ligger fortfarande där inne och väntar på att bryta loss) och jag känner mig, "äh vafan". jag lär mig sakta men säkert att inte känna denna känsla inför varje gång och jag tror det var lite därför också jag valde kursen, för att utmana mig själv. vet inte riktigt hur jag klarade av copywritekursen, när vi bestod av grupper på runt åtta personer som hela tiden skulle ge feedback på varandras texter.. fast det var rätt jobbigt, emellanåt. men jag ska fan bli bättre och sen bäst. give it to me.

Kommentarer
Postat av: Karin

jag vet, det är läskigt.

men du är bäst snät!

2009-10-13 @ 21:21:44
URL: http://kakarin.tumblr.com
Postat av: lil'

klockren britneyreferens i rubriken. ;)



håller i övrigt med kakelikak.



puss!

2009-10-15 @ 19:03:25
URL: http://liljaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0