hej snö!



morgonens syn. wtf?!

igår tog vi bilen ut till grimstorp och hälsade på fanny och emelie. det var myyyys. vi fikade, spelade spel, åt tacos, flummade, åt choklad och tittade på svenska hollywoodfruar. bra måndag.

jag har inte åstadkommit nåt vettigt av det jag borde ha gjort idag. som typ packa (eftersom jag imorgon efter seminariet ska åka till landskrona och stanna där till lördag då jag och lasse ska till göteborg och stanna där till söndag), skriva klart rapporten om min bild i distanskursen, städa, kolla klart kurser och så eftersom sista dagen att skicka in anmälan är på torsdag och ja typ nåt mer. men jag sitter i soffan invirad i ett duntäcke och och gör ingenting. bra snät.

och på torsdag får vi tillgång till nya lägenheten i helsingborg!! fett nice. troligen första och sista gången i mitt liv som jag kommer ha tillgång till tre lägenheter i tre olika städer (om jag räknar med lasses i landskrona, även om jag inte betalar för den). lyxigt!

nu ska jag ta tag i mitt liv och börja med att ta itu med disken. whish me luck. puss!

Kommentarer
Postat av: Sis

What, har ni snö där nere i jönket?

2009-10-13 @ 16:06:17
Postat av: snät

jaaaa! eller nu är den typ borta, ligger lite kvar på gräset här uppe på dalvik. men nere i stan är det barmark. :)

2009-10-13 @ 18:05:29
URL: http://sneet.blogg.se/
Postat av: karin

SNÖ? WTF?! den kan ni behålla.

2009-10-13 @ 18:44:24
URL: http://kakarin.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0