knokk.

den här damp ner i min brevlåda idag. nöjd snät.



sitter och tar igen distanslektioner och "laddar" inför morgondagens tenta. den har samma upplägg som den förran nätbaserade tentan så jag hoppas på lika bra framgång som sist! ska ner till coop och handla lite candy så man känner peppen. öööh.

jaja, helgen i gbg vad toppenmys! lördagen spenderades på stan och shopping. av en ren slump sprang vi på carro som jobbar på zara! ödet. kvinnan i receptionen på scandic vid namn kicki var den mest icke servicemindade person vi nånsin stött på. grymtar lite och utbytte max fem ord med oss. sur var bara förnamnet. (busschauförren som körde swebus mellan helsingborg-jönköping på måndagen ska vi inte ens tala om som skäller 85-åriga damer för ingenting.) anywho, på kvällen gick vi till en jättemysig grekisk restaurang och åt tills vi spydde, typ. sen på söndagen gick vi till naturhistoriska museet och en sväng på stan och sen bar det av hemåt. med mig fick jag en grå blazer och två baslinnen. nice. (och en finfinfin julklapp, men det har jag glömt). WUNDERBAR HELG! i love you.

yadayada. ska försöka titta på en till föreläsning och ta en fika. öppna kurslitteraturen vägrar jag!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0