torsdag.

det blev cupcakes bakande tillslut och shit vad goda dom blev! nöjdare än nöjdast. tyvärr räckte inte frostningen till alla (note to myself: mer frostning nästa gång!) men de blev goda ändå.



idag kom vi igång med c-uppsatsen litegrann och har redan fått feedback från vår handledare som vi aldrig mött eller hört talas om. kan bli spännande. men han verkar bra redan efter första bemötandet via mail! men jag bävar lite ända inför hela momentet att skriva uppsats igen och hålla på med det heeeeela hösten. it's gonna be though.

men då behövs det lite ljusglimtar att se fram emot under hösten och att unna sig saker. som imorgon, då ska jag och mikaela gå på marielles pass på atlantis och därfter njuta av deras relax (=bubbepool). därefter ska vi til lager 157 och se vad de har att erbjuda. brukar ju inte vara jääääättemycket, men ändå :) och sen kommer baby hit imorgon kväll, längtar.

och mer då? jo den 15 oktober får vi tillgång till lägenheten i helsingborg och då väntas lite fix med att måla om och sånt de kommande veckorna. och så ska jag och lasse boka en weekend till typ paris första veckan i december. åh längtar!

Kommentarer
Postat av: amanda

eyyy snädri! jag vill ha receptet! vill baka såna till min födelsedag! pliiiis??

2009-10-02 @ 10:57:32
URL: http://amandahildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0