a good nights sleep.

ordnar det mesta, tom det känslomonster som fick liv i mig igår. läste genom mitt inlägg som jag skrev igår och ja, idag känns det mesta löjligt. jag har en snygg kropp (är jävligt nöjd!), jag är bra i skolan, jag kan om vill, jag är bra.

nu ska inte göra det här inlägget till ett om hur jag bra tycker om mig själv, det vill varken jag eller ni läsa. jag vill bara poängtera mitt monster. hm.

okej, nog om det. idag har jag ett fullspäckat schema. först ut är att packa väskan för 5 dagar. därefter åka till sjukhuset och ge blod och sen till skolan för en föreläsning om sökteknik. eller vad det nu var. därefter ta bilen ner till landskrona och pussa på min man! done and done. bästa jag fortsätter med mitt packande.

adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0