i'm so hungrig i could eat a horse.

eller jag var rättare sagt. nu har jag smält i mig tacos nom nom och jäser i den stenhårda soffan. längtar tills det står en ny snygg grå divansoffa i vardagsrummet. hade inte varit helt fel!

och jag blir inte klok på kursen vi läser! tentan på fredag är nu utökad från 9.00-17.00 till 9.00-00.00 (wtf). och fortfarande online och kursböcker är tillåtna osv. läraren skrattade lite lätt när vi frågade om den var svår, och sa att hon hoppades iaf på att alla skulle klara den på första försök och att ingen omtenta var inplanerad. weird.

nåt jag inte heller blir klok på är jävla c-uppsatsen. varför slutar kursen 20 januari om flera studenter ska åka utomlands och börja i början av januari? eller för den delen, vi andra som ska stanna i sverige men har kurser som börjar i mitten på januari? så. jävla. dåligt. det finns chans till att redovisa innan jul, men såklart preoriteras utlandsstudenterna mot oss andra, "för vi kan ju ändå pendla hit den dagen det är semniare". suck. andledningen till att seminariet ligger efter jul är inte för att det inte finns tillräckligt med handledare, nej nej. " vi ska inte streeessa fram något". ibland blir man så trött så jag vet inte vad.

nej nu ska jag pjääääsa ett tag till, sen gå ner till mikaela och tittade på idol och true blood. bra onsdag.


puss!

Kommentarer
Postat av: karin

så jävla illa planerat! känns lite typiskt skolan/universitetet... suck. skönt att det snart är över. haha.



åh jag har peppat true blood hela dan! men när dyker skarsgård upp egentligen?

2009-09-16 @ 20:48:59
URL: http://kakarin.tumblr.com
Postat av: snät

jag vet, haha jag det ska bli så himlans skönt faktiskt. även om jag kommer saknat. :)



igår igår igår!! jag som hela tiden inte ens funnit hans namn i inledningen, men igår fanns det där!

2009-09-17 @ 10:41:18
URL: http://sneet.blogg.se/
Postat av: karin

ja och så pratade han svenska! lol.

2009-09-17 @ 13:00:08
URL: http://kakarin.tumblr.com
Postat av: åsa

meeen ni vet väl att man kan se alla avsnitt online? inte för att jag fattar vampyrhypen riktigt men har gett det en liten chans ändå.. ^^

2009-09-17 @ 13:47:49
Postat av: snät

haha jag vet! lolololllolooolo på det!



jo jag vet åsa, har ett flertal sidor i favoriter ;) men det är lite mysigt att följa iaf en serie på tv! går ju trots allt på 1an utan reklamavbrott.

2009-09-17 @ 14:34:35
URL: http://sneet.blogg.se/
Postat av: marielle

Snäto, vadå utan reklamavbrott??? Det är ju vårat framtida levebröd ;);)

2009-09-17 @ 15:06:18
Postat av: snät

haha jag vet, men jag hatar dålig tv-reklam, speciellt när man ser en spännande serie eller film! får hålla mig till pr-aktiviteter och annat som inte har med tv-reklam att göra. hahaa.

2009-09-17 @ 17:33:56
URL: http://sneet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0