något sånt.

nu har jag pulat lite med bloggen, men den är inte helt klar än. nu ska jag banne mig få till en header, haha. men i detta nu är jag i landskrona och myser med min karl och hemma finns datorn med förhoppningsvis snart photoshop så jag kan fixa ihop något vackert.

om 1 timme ska jag möta upp min karl och luncha med honom, sitter fortfarande i trosor och invirat täcke. duschen nästa!

men tanke; hur får man reda på info om kurser man läser på distans? ska börja en sådan idag men vet inte hur jag kommer få info om den... per brev eller? ajja sånt som märks!

men nu som sagt, mot duschen! vid fyra ska jag hämta upp L och vi ska vidare till helsingborg och prata med banken. därefter ska jag få sätta sprätt på mina pengar jag fick när jag fyllde år och så ska vi ut och hitta en mysig restaurang. låter som en topp dag.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0