how i love him.

my baby loves me when i'm down and out
my baby loves me when i'm up and shining
don't want to scare him away from me
oh how i love him


hemma i linköping och äter godis :D lättfett värt. när mamma betalar och allt. igår blev det iaf myskväll med lasse på hans land med egenlagad pizza och idofinal. myspys. idag åkte jag och cissi ner en sväng på stan för shopping och julklappsköp, men som vanligt slutade det med att jag gick endast hem med en julklapp till mig själv (obs läs från morfar). det var trevligt i vilket fall som helst. vi slöt upp med emma för en fika och jag fick en uppdatering om det senaste skvallret. hänt mycket sen man flytta ner till småland, det må jag säga! ajja, ikväll blir det hemmamys. visste inte planerna för ikväll imorse, så jag sa att jag troligen skulle vara hemma ikväll och mor blev så glad att hon gick och köpte en fet godispåse till oss. så jag ville inte göra henne ledsen eller låta henne äta upp allt godis, haha. är rätt gött det med. utgången dissas, laddar för fullt för jönket brudarnas julfest på onsdag och avslutning på kåren! kommer bli så jävla kul! peppen är hög!

nu ska jag ner till tvn och äta upp allt godis. smell ya!

image12

Kommentarer
Postat av: k

guuuuuvvd vad sugen jag blev på smarties! måste nog köpa några att ha till nobelfesten ikväll :P

2007-12-10 @ 12:45:52
Postat av: snät

mer smarties åt folket! underskattat, faktiskt.

2007-12-10 @ 18:17:35
URL: http://sneet.blogg.se
Postat av: amanda

hörru din jävel du får ju kläcka ur dig när du är hemma i linkan! ;) saknar diG!!!!

2007-12-11 @ 19:35:11
URL: http://amandahildur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0