kopieraklistrain.

när åt du lingonsylt senast: typ gymnasiet kanske?
hur många julklappar har du köpt i år: usch jag är dålig, inga alls
hur många snygga tyskar känner du: finns det ens? haha, nej jag känner inga tyskar alls
vilket tyskt fotbollslag är bäst: huh?
vilken fuktkräm använder du: typ nån som mormor har gett mig
vilken var den senaste sminkgrejen du köpte: en fundation från maybelline
vilken var den senaste tidningen du köpte: gosh minns inte, men tror en cosmo
vad var det senaste du postade: bostadsansökan
när sov du senast på golvet: sover inte på golvet
var ska du sova inatt: i min säng
vem förutom du brukar sova i din säng: lasse :) (även fått besök av cissi och fanny)
är du modig och älskar utmaningar: ibland så.
har du täckt någons hus med toalettpapper: hihi nää
hur blir du när du är packad: fnissig och väldigt pratglad
har du nångång hamnat i fyllecell eller dylikt: oh no
hur många solglasögon äger du: 1 par som jag använder, annars vet jag inte
är du mogen för läppstift: jo jo
sminkar din mamma sig: jaaa, det gör hon.
vill du gå ner i vikt: det händer ibland (läs ofta)
vad äter du helst när du ser på film: chirre och dirre och lurre och klarre... haha. ge mig godis i alla dess former så är snät klaaad.
skulle du vilja träna någon typ av kampsport: nej
vilka internetsidor besöker du varje dag: bildagboken, diverse bloggar, facebook, msn
har någon av dina kusiner fått barn: borde ju för mig stå i singular, men nej. hon har inga barn
hur många gånger har du flyttat: 1
vad är det kulaste och minst kula med att flytta: roligaste, planera och köpa in saker och inreda. minst roliga packa ner allt
har du bott i radhus: jawohl!
vad är det för färg/mönster på dina sängkläder: blåa med lite cirklar på och så.
vad är det för färg/mönster på dina sockar: svarta med björnar
har du det fint hemma: jorå, det funkar än så länge
hur många ljusslingor har du: ingen
partner eller singel: partner (fult ord, "hej jag har en partner")
barn eller karriär: både så klart!

Kommentarer
Postat av: Stina

hah rolig lista. men du käner ju Robin, han är ju halvtysk :)

2007-12-06 @ 23:25:28
URL: http://stinalovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0