give up you schmuck!

jag vet inte riktigt vad jag försöker åstadkomma med min bloggs utseende, men ni får väl se. jag leker lite mest och gör det när jag har tid eller lust. just nu är det mycket på gång, tenta igen om två veckor och massor att läsa. men det kommer nog gå fint, trodde det skulle gå åt stöpet sist men fick ju VG så inget är omöjligt tills motsatsen är bevisad. eller nåt.

idag lämnade jag blod för första gången och det gick bra! min arm känns lite öm fortfarande och jag får inte utöva några aktiviteter som frammanar svett, huh?! haha. fick välja bland prylarna i hyllan och valde tillslut två vinglas med bloddroppar på som vi har hemma i linköping. utbudet är ju inte det bästa och det mesta är riktat mot män av nån anledning. kalsonger, strumpor och handskar, allt för männen. så jag stod och valde mellan öl- eller vinglas :) blev lite nervös först en när 35 årig karl precis blev klar och såg ut som han skulle svimma vilken sekund som helst. men jag klarade mig finfint, dröjer väl 4 månader skulle jag tro tills nästa gång..

i helgen som var var jag ju hos syrran i örebro! :D hade hur trevligt som helst och slutligen en lyckad utgång på klaras :) stekigt värre ^^ tågresan upp var mindre rolig, fick sitta i familjevagnen med gråtande barn och en äldre herre som drack vin hur en loka-flaska. blah! men resten av tiden var trevlig :)

på lördag ska jag till halmstad och fira 1 års dag med finaste lasse. 1 år har gått så sjukt snabbt! minns första dejten, fika på george och film på hans land. och den lilla nervosisteten innan vi träffades, sånt man minns :) det blir nog mysigt det.

nääää, nu måste jag fortsätta plugga! den rosa boken på 500 sidor ska jag plöja igenom... urgh.

och föresten, VARFÖR ÄR DET SNÖ ÖVERALLT I HELA SVERIGE FÖRUTOM I JÖNKÖPING?! jag vill ha snö :(

Kommentarer
Postat av: k

äh var nöjd istället! jag är redan trött på skiten och det lär inte försvinna förrän i slutet av januari typ. bläk.

2007-11-16 @ 10:44:15
Postat av: snät

men jag vill ha liiiite. liksom första riktiga snöfallet :) sen får den gärna försvinna efter nyår ^^

2007-11-16 @ 10:59:04
URL: http://sneet.blogg.se
Postat av: Anneli

Du kan få den som är här! Vi vill inte ha den!

2007-11-16 @ 11:31:04
URL: http://aanneli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0