jack, come back!

känns som hela min kropp värker och det är pinsamt eftersom det är träningsvärk från passet jag tränade igår.. har varit sjukt dålig på att träna de senaste veckorna, måste verkligen ta tag i det där bättre! ångrar mig lite att jag inte valde ett gymkort, med tanke på vårt schema vi har nu. går typ inga bra pass som synkar med det, men men. får bli till nåsta år. ska dra mig in till stan i eftermiddag och pumpa lite.

igår var det filmkväll och vi såg titantic! verkligen nostalgi, men den är ju så bra. ett irritationsmoment är ju dock att de HELA TIDEN måste säga varandras namn.. under typ 5 min hann de säkert säga namnen 20 gånger. jisses. ajja, det var trevligt iaf.

idag blir det pluggpluggplugg. wänk.
sen kommer lasse tillbaka från linköping ikväll.
i miss him <3

Kommentarer
Postat av: k

ååh titanic är såå bra ju!
senast jag såg den var på midsommarafton på åkullen.. :´(

2007-11-25 @ 17:23:20
Postat av: k

förresten, varför är det bara jag som kommenterar jämt?

2007-11-25 @ 17:23:40
Postat av: snät

mhm! jag kom också ihåg det, i miss! var så himla myyyyys

2007-11-25 @ 17:31:36
URL: http://sneet.blogg.se
Postat av: snät

meh, hela min kommentar kom ju inte med! blubb.

haha men ja säg det. jag gillar dina kommentarer iaf :D

2007-11-25 @ 17:33:08
URL: http://sneet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0