one day i'll be on time.

jag är trött. så himla trött.

helgen som var var cissi här på besök! väldigt trevligt :D i fredags slöade vi hemma hos mig med käk och idol och john tucker must die, hihi. lördagen panikade vi runt på stan för att köpa nåt inför utgången på kvällen. slutade med jeansköp för båda, inte illa. när sen kvällen väl kom var vinet lurigt och kortspelet vår död. kvällen slutade kusligt tidigt hemma hos mig istället för dansandes på centrum. haha. meeeen, sånt händer. revansh it is! hade iaf jätteroligt och tror cissi också hade det. :)

imorgon drar vi till ullared och shoppar! jag har gjort en skiva till bilresan och fanny och emelie står för fikat. mumma. blir nog riktigt kul :D bilder kommer ^^ hehe.

och i helgen som kommer ska jag upp till syrran och hälsa på! blir kul, har inte sett henne sen jag flyttade hit ju! knas. det blir nog riktigt kul med, har iaf gott om böcker (och tid) att läsa under tågresan upp. gosh.


Kommentarer
Postat av: k

det är ju halvvägs upp till mig :P

2007-11-06 @ 17:42:47
Postat av: lil'

was, dackade ni innan ni hann kolla in jonkets (otroliga?) nojesliv??
besvikelsen maste ju vara stor.. :/

bilder, ja!!

2007-11-07 @ 00:13:38
Postat av: Anonym

ps.
tycker verkligen inte om blogg.se snat, du borde inte lamnat blogspot!! har ar det ju en massa reklam hela tiden om att gud alskar en och jag vet inte vad. STRESSANDE!!1

:P

2007-11-07 @ 00:16:59
Postat av: Anneli

DU ÄR UTMANAD! Kolla in min blogg!
puss

2007-11-08 @ 01:10:32
URL: http://aanneli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0