snösnösnö!

nu är jag hos malin i örebro och det snöar massor. min första snö i år! värsta. ikväll blir det fetta med godis och chips och kanske en öl på bryggan. nice. sen blir det nog stan imorgon och utgång på kvällen. trevlish!

och fick reda på att vi fick VG på grupparbetet! trots att vi förlorade en grupmedlem till presentationen och inte alls var förberedda. hehe. men man tackar och tar emot i såna lägen ;)

och ullared var grymt kul! ska lägga upp bilder sen när jag kommer tillbaka till jönket. riktigt trevlig brudar!

Kommentarer
Postat av: ep

hö hö, jag pulsade hem i snön från jobbet igår, det kändes ovant men jag gillart!
snön kommer nog till jönket också snart, och bilder ser jag fram emot!

2007-11-10 @ 11:27:35
Postat av: Anneli

DU ÄR UTMANAD!!! kolla in min blogg!

2007-11-12 @ 19:23:25
URL: http://aanneli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0